مراحل دریافت وام

sandogh

مراحل دریافت وام در صندوق قرض الحسنه وفاق سبز بدین شرح می باشد :

 

۱- ثبت نام در سایت :

پر واضح است كه به جهت دریافت وام از هر صندوق قرض الحسنه یا مؤسسه یا بانكی نیازمند ثبت نام در آن مركز می باشید لذا صندوق قرض الحسنه وفاق سبز جهت تسهیل در ثبت نام متقاضیان و به علت شرایط اپیدمی كوید ۱۹(كرونا) و عدم رفت آمد مكرر در ایام كرونایی به این صندوق ، ثبت نام از طریق سایت صندوق قرض الحسنه وفاق سبز را راه اندازی كرده است كه متقاضیان درخواست وام می توانند از طریق این سایت و انتخاب فرم درخواست وام نسبت به ثبت نام وام اقدام كنند و بعد از مراحل ثبت نام كه شامل تكمیل مشخصات وام گیرندگان و اسكن شناسنامه و كارت ملی می باشد كد رهگیری به منزله اتمام ثبت نام به شما ارائه می شود كه این كد رهگیری را باید بعد از چند روز در قسمت پیگیری درخواست وام  رهگیری كرده و از وضعیت درخواست وام خود مطلع گردید .

***********************************************************************

۲- تأیید درخواست وام :

پس از ثبت نام كمیته وام  درخواست وام شما را بررسی و در صورت داشت شرایط مدنظر وام شما را تأیید كرده و میتوانید از طریق پیگیری درخواست وام از سایت فوق الذكر وضعیت وام خود را بررسی كنید كه پس از تأئید می توانید با دردست داشتن اصل و كپی شناسنامه و كارت ملی وام گیرنده و ضامن و مدارك ضمانت ضامن كه در قسمت شرایط تسهیلات/ضمانت مورد نیاز وام به آن اشاره شده و همچنین كپی كارت عابربانك مسكن وام گیرنده به همراه ضامن به صندوق قرض الحسنه وفاق سبز واقع در خیابان بهارشمالی بعد از بیمارستان امام سجاد(ع) كوچه كوثر پلاك ۳ طبقه دوم مراجعه كنید .

***********************************************************************

۳- تشكیل پرونده وام : 

پس از تأیید شدن درخواست وام به همراه ضامن و مداركی كه به آن اشاره گردید به این صندوق مراجعه كرده و كارشناس امور تسهیلات پس از بررسی تأیید شدن درخواست وام شما مدارك را از شما اخذ و اقدام به تشكیل پرونده وام می كند و فرم شماره ۲ و ۳ را جهت تكمیل به متقاضی ارائه می دهد كه شامل مشخصات وام گیرنده و ضامن و امضاء و اثر انگشت ایشان می باشد این فرم ها به همراه سایر مدارك در پرونده وام جمع آوری و در اولویت پرداخت وام قرار می گیرد ضمنا جهت افتتاح حساب پس انداز از هریك از وام گیرندگان مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ ریال دریافت می شود و در حساب پس انداز به نام وام گیرنده در سیستم ثبت و پس از تسویه اقساط وام توسط وام گیرنده قابل استرداد می باشد . جهت پرداخت اقساط نیز كارشناس امور تسهیلات  كارت قسطی را تحویل وام گیرنده می دهد تا از طریق اطلاعاتی كه در آن درج شده شامل شماره كارت صندوق و شناسه واریز نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایند .

***********************************************************************

۴- واریز مبلغ وام :

 پس از تشكیل پرونده وام  در صندوق قرض الحسنه وفاق سبز ، وام گیرنده باید منتظر باشد تا مبلغ وام به حساب بانك مسكن ایشان واریز شود  . با توجه به كثرت وام گیرندگان ، پرداخت وام به صورت لیستی اقدام می شود لذا واریز وام چند روزی زمان می برد كه حداكثر ۱ یا ۲ هفته انجام و به حساب متقاضیان درخواست وام واریز می گردد . 

***********************************************************************

۵- پرداخت اقساط :

 بدیهی است كه پرداخت به موقع و  موعد سررسید اقساط وام گیرندگان موجب استمرار پرداخت وام در این گونه مؤسسات و صندوق های قرض الحسنه می گردد كه هیچ حمایتی از ارگانها و مراكز دولتی نمی شوند و فقط از طریق كمكهای مردمی و امور خیریه تأمین مالی می گردد. لذا صندوق قرض الحسنه وفاق سبز جهت رفاه حال وام گیرندگان و پرداخت به موقع اقساط تسهیلات با بانك ملت همكاری كرده است و وام گیرندگان می توانند با كارت اقساطی كه زمان تشكیل پرونده از كارشناس امور تسهیلات دریافت كرده به خودپرداز ها و عابربانك های بانك ملت در سطح شهر و حومه تهران مراجعه و پس از انتخاب گزینه كارت به كارت با شناسه واریز اقساط خود را واریز نمایند و یا اگر حساب بانك ملت دارند می توان به وسیله همراه بانك یا اینترنت بانك ملت پس از انتخاب گزینه كارت به كارت اقساط خود را واریز نمایند . لازم به ذكر است سررسید اقساط ۱ ماه پس از واریز وام و در همان تاریخ واریز وام می باشد . وام گیرندگانی كه خوش حساب باشند و اقساط خود را به موقع پرداخت نمایند می توانند پس از تسویه اقساط جهت دریات وام جدید اقدام نمایند .

جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۴۹۵۵۳۴-۸۸۴۹۵۲۶۲-۸۸۸۲۴۵۴۹ تماس حاصل نمائید .

روابط عمومی صندوق قرض الحسنه وفاق سبز